sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

heissan! 
 Sain kauheesti inspistä mun kavereilta alkaa bloggaamaan joten päätin nyt tehdä tän mun ekan postauksen :) lähinnä kerron tässä mun blogista eli aika tylsähän tää eka postaus on. 
  Sinä siellä luet siis hevosblogia jota kirjottelee 13v heppatyttö tuusulasta. Ratsastan ratsastuskoulussa nimeltä transhorses. Tällä hetkellä ei ole ns vakkaria, mutta tässä lähiaikoina tulen varmaan menemään Berryllä. Harmi ettei nyt ole kuvaa kun ratsastan Berryllä mutta tässä muutamia kuvia kun ratsastan :)








   
                 minulla on youtube kanava jos haluut käydä kurkkaamassa niin tässä on linkki:                            https://www.youtube.com/user/CrazyDaisyKrasse/videos
  
 Toivottavasti innostukseni tähän juttuun ei hiivu eli jos tykkäsitte niin liittykää ihmeessä lukijaksi! :) tähän loppuun vielä jotain random kuvia 







  ja vielä ihan lopuksi käykää tsekkaamassa mun bannerin tekijän blogi. Minttu tekee ilmaseksi ihania bannereita! ja muutenkin ihan mahtava blogi: http://tuntilaisentarinoita.blogspot.fi/p/banneripaja.html?showComment=1426443894322 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti